In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.Produsele pentru care nu se acceptă returul (indiferent de modalitatea aleasa) sunt:
Procedura de denuntare si retur:
PASUL 1
Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala:
la adresa de email contact@essenzia.ro
la numarul de telefon 0744 370 102
PASUL 2
În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
PASUL 3
PASUL 4
RETUR LA EASYBOX
Returul comenzilor poate fi realizat si prin intermediul serviciului de retur la Easybox, pus la dispozitie de firma de curierat Sameday. Acest serviciu este valabil pentru toate comenzile indiferent de modalitatea de livrare aleasa initial, ceea ce inseamna ca inclusiv comenzile livrate prin alte firme de curierat pot fi returnate la Easybox.
Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur catre departamentul de Relatii cu Clientii, printr-o sesizare scrisa sau verbala:
la adresa de email contact@essenzia.ro
sau telefon 0744 370 102
Returul la Easybox este gratuit, indiferent daca initial comanda a fost livrata tot la Easybox sau prin intermediul altei firme de curierat (Fan Courier sau Cargus).
Alte observații:
SC ESSENZIA SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: contact@essenzia.ro
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.